Tråkigt att lära sig av misstagen

Har inte haft något riktigt sug för att fota den senaste tiden, varför vet
jag faktiskt inte, men nu känner jag att jag börjar längta hem efter 
kameran och fotandet igen. Många av mina bilder försvann då min 
kära dator fick för sig att dö och jag var dum nog att inte lägga över
allt på en extra hårddisk. Riktigt tråkigt, men jag har iaf en del
av bilderna som jag tagit och blivit nöjd med kvar. Kommer snart 
tillbaka till Oslo med ny inspiration och en vetskap om att bilder 
ska sparas på mer än ett ställe.


















Foto: JackDaniel





Kommentarer
Postat av: Riskakan

Hey baby! Wunderbara bilder, for shoo. Sitter har i Glenelg och letar efter hostel i Perth. Det ar 40 grader varmt ute och jag kanner ett visst vemod nar jag tanker pa att vi ska lamna detta underbara stalle imorgon. Saknar dig mucho mucho.Pussar

2009-01-14 @ 01:16:16
Postat av: Linn Karlsson

haha låter väldigt nära måste jag säga. hopppas verkligen att du kommer hem till sommaren! det kan bli en mångkulturell midsommar i år då kanske några vänner härifrån kommer över, det får du icke missa ;) jag och bror kommer kanske även planera en fest i mars/ april då jag fyller 20 i aprill och han 23, återkommer om detta. vem vet du kanske e ledig någon gång där och har chansen att komma :)? stora kramar

2009-01-14 @ 18:42:22
URL: http://missenskar.blogg.se/
Postat av: Linn Karlsson

btw as snygga bilder, jag kanske är lite bakom örat men jag har missat att du var intresserad av fotto :P as snygga i alla fall

2009-01-14 @ 18:43:24
URL: http://missenskar.blogg.se/
Postat av: Riskakan

6 dagar kvar:)

2009-01-22 @ 07:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0