Stavanger

Då var jag på plats i Stavanger där jag nu ska jobba några veckor.
Lägenheten jag bor i ligger riktigt fint med utsikt över 
vattnet, men utsikten inne i lägenheten är ännu bättre då den har 
en 48" tv. Så jäkla nice!

Första dagarna på jobbet har gått bra även fast det är galet svårt
att höra vad oljefolket i Stavanger säger. Vet inte om de själva
förstår vad som kommer ut för mummel ifrån dem, men jag
löser det med lite teckenspråk + danska som nog ligger
närmast deras norska dialekt.

Granne med mig ligger en äventyrsbutik som jag passade på
att besöka idag. Pratade med en anställd i butiken som erbjöd
mig att låna en av deras kajaker, hoppas även jag får låna
en torrdräkt, känns som det kan behövas nu.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0