Bra start på veckan

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sivan-Frida

Vilka fantastiska bilder du tar Daniel! Du ar BAST! Sa coolt att du fotar pa de dar konserterna!

Jamaica for mig nu, har skulle du fa riktigt bra bilder. Och jag tankte pa dig pa Kuba, det skulle du nog alskat. Du maste dit nagon gang!

Stor kram,

Frida

2009-02-27 @ 01:26:44
Postat av: veronica

tack så jätte mkt!

Jag tycker om dom mkt själv, fotograferar helst porträtt :)

2009-02-28 @ 12:34:47
URL: http://humlisen.com
Postat av: JackDaniel

Kul att du gillar bilderna, men Bloc Party var jag inte på før att fota, Det var Frida och jag som gick på spelningen før att hærja lite.

Riktigt avundsjuk på eran resa, Måste ju bara

ta mig till Kuba snart. Ha en fortsatt grym resa.

Kram ///

2009-03-05 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0