Psycho

Under denna sommar och höst har det blivit en jäkla massa mil i firmabilen och
jag har ett antal gånger åkt förbi detta värdshus som ligger längs med E4:an nära Norrköping.
Alltid när jag passera denna byggnad så tänker jag på hotellet ifrån Alfred Hitchcocks film Psycho.
När jag sökte på värdshuset så fick jag upp att det drivs av en kvinna som bor i huset med sin mamma.
Vem var det mer som drev ett hotell, klädde ut sig till kvinna och bodde med sin mamma?
Har vi kanske en egen Norman Bates vid E4:an?






                                                  


Kommentarer
Postat av: Linn

gu va spännande, du e ju en riktig detektiv Daniel :)

2008-10-26 @ 00:15:38
URL: http://missenskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0