Änna!


Sitter just nu hemma hos Mats o Alexandra i Göteborg där jag tagit mitt första stopp
innan resan går vidare mot Oslo. Blev som som det alltid brukar bli innan jag ska resa,
flytta eller göra något som krävs att jag måste packa,
Jag tar det i sista minuten och hoppas på att allt är med.
Kan bli att jag packar med mig bostongurka, cowboyhatt, vattenslang, småspik och
en massa andra viktiga prylar, men glömmer tråkiga saker som plånbok, nycklar m.m.

För att få inandas så mycket natur som möjligt innan jag drog så följde jag med
Hampe på jakt under två dagar sista veckan i Norrtälje. Vet inte om Hampe egentligen
är djurvän eller om han på riktigt ser jävligt dåligt, för inte blev det nå dödande av rådjur under
de två tidiga morrnarna jag satt med på jaktpasset. Var dock ganska skönt att sitta ute i
skogen varmklädd med en go kaffe i handen o snacka skit.

I dag blir det en tur downtown i Götet o se om jag hittar de där "goa" göteborgarna.
Troligvis blir skogskaffet utbytt mot en latte på avenyn, men det får väl gå bra det med.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0